Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(5)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(3)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(2)
Autor
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Matuszyk Anna
(1)
Matuszyk Paweł Grzegorz
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Polasik Michał
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Łabenda Krzysztof P. (1952- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Konsumenci
(1)
Temat
Banki internetowe
(2)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Konsumenci
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Private equity
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Sprzedaż konsumencka
(1)
Turystyka
(1)
Venture capital
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wyd. 3. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 s. : il. ; 24 cm.
Książka Marketing w turystyce zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny.Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów ľ turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje pracownicze to jedno z kluczowych zagadnień nauk o zarządzaniu. Teoretycy i praktycy, jak również klasycy i współcześni badacze zgodnie przyjmują, i z wiodącym czynnikiem rozwoju przedsiębiorstw oraz podnoszenia sprawności zespołowych form organizacji pracy są kompetencje pracownicze, na bazie których członkowie organizacji podejmują decyzje i działania oraz osiągają zamierzone cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wyd. 1., (dodr.). - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2012. - 134 s. : il. ; 24 cm.
(HR)
Forma i typ
Gatunek
W publikacji Autor przedstawia praktyczne podejście do procesu motywowania w oparciu o szereg narządzi diagnostycznych, umożliwiających pomiar badanego procesu, a tym samym analizę i diagnozę celem jego optymalizacji. Oprócz doboru środków motywujących istotną kwestią są uwarunkowania procesu motywacyjnego dotyczące takich obszarów jak: przywództwo, dopasowanie pracownika do treści pracy, czy wytworzenie pozytywnego klimatu organizacyjnego. Należy przy tym pamiętać, iż podstawą motywowania w każdej organizacji powinien być szacunek do pracownika, oraz stworzenie mu możliwości zaspokojenia potrzeby samorealizacji. W publikacji omówiono następujące obszary związane z poruszaną problematyką: - teoretyczne podstawy i teorie motywacji pracowników - istotne uwarunkowania motywacji pracowników - praktyczne narzędzia analizy motywacji pracowniczej - ocena efektywności motywacji pracowniczej. Motywowanie jako jedna z głównych funkcji kierowania ludźmi, stanowi obecnie o perspektywie rozwoju organizacji. Dlatego też istotnym wyzwaniem dla praktyków jest poszukiwanie narzędzi umożliwiających pomiar motywacji oraz określenie związku przyczynowo skutkowego z efektywnością organizacji w aspekcie ilościowym oraz jakościowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakupy po polsku / Krzysztof Piotr Łabenda. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2010. - 182 strony : ilustracje ; 24 cm.
Każdy z nas występuje w życiu w wielu rolach, w tym - bodaj czy nie najczęściej - w roli konsumenta. Kupując towary czy usługi, zwłaszcza te wykraczające poza zakupy bieżące, codzienne, powinniśmy mieć świadomość praw jakimi w tych transakcjach dysponujemy i ryzyka na jakie możemy być narażeni finalizując te transakcje. Ryzyko to wynika zarówno z braku wiedzy po stronie konsumentów co do ich uprawnień (a czasem i obowiązków), jak i z tego, że w transakcjach z profesjonalnie działającym sprzedawcą są oni wyraźnie słabszą stroną stosunku prawnego. Ryzyko konsumenta wynika także z braku umiejętności oceny czy ma on do czynienia z autentycznymi znakami pieniężnymi i nieumiejętności dobór właściwego instrumentu płatniczego do realizowanej transakcji. Autor wskazuje na bogactwo norm prawa unijnego, a w konsekwencji także prawa polskiego, chroniących interesy konsumentów i w sposób przystępny przybliża je Czytelnikowi. Książka może służyć pomocą tym, którzy stawiają sobie pytanie o potrzebę posiadania i używania różnorodnych instrumentów płatniczych (gotówka, karta, polecenie zapłaty itp.). Nie bez znaczenia są także informacje pozwalające zbadać autentyczność niektórych znaków pieniężnych (złote i euro). "ZAKUPY PO POLSKU. Ochrona praw i formy płatności" wpisują się w nurt wielotorowej działalności z zakresu edukacji finansowej, mającej szczególnie istotne znaczenie w walce z wykluczeniem finansowym jako jednym z przejawów wykluczenia społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336, 336 Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Zaplecze (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono m.in.: definicje bankowości elektronicznej, obowiązujące systemy płatności, systemy ektronicznych pieniędzy, wykorzystanie i funkcje bankomatów, stadia rozwoju bankowości on/me, problematykę ryzyka bankowości elektronicznej, problematykę bezpieczeństwa bankowości elektronicznej, amerykańskie uregulowania prawne związane z obszarem bankowości elektronicznej, system lektronicznego udzielania kredytu i e-scoring, kierunki bankowości elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Książka zawiera jednocześnie odniesienia i porównania do rynków bankowości elektronicznej w USA i Europie Zachodniej . Autor przeprowadził badania banków i klientów, co dało możliwość sformułowania wniosków mających wybitne walory użytkowe z punktu widzenia zachowań samych banków, poprawy ich konkurencyjności, zarówno z uwagi na dotarcie do klienta, jak i utrzymanie jego lojalności .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej